شرکت همراهان کویر با بهره‌گیری از دانش و تجارب برترین سازندگان معتبر دنیا و دارا بودن پرسنل متخصص و مجرب، همکاری با صنایع مختلف کشور توانایی عرضه و فروش ماشین آلات معدنی، قطعات یدکی، تجهیزات و ملزومات کارخانجات فرآوری مواد معدنی را دارد که همواره بهترین محصولات از مطرح ترین برندهای داخلی و خارجی را مطابق با نیازهای مصرف کنندگان داخلی انتخاب و ارائه می‌نماید.

اعتبار این شرکت به علت تاکید بر کیفیت در انجام امور و احترام به درخواست‌های کارفرمایان و خریداران و جلب رضایت آن‌ها بوده و در حال حاضر در این زمینه از جایگاه رفیعی برخوردار است.

شرکت همراهان کویر، جهت افزایش روز افزون کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان، ارتقا مداوم کیفیت خدمات فنی و مهندسی، گسترش تکنولوژی مرتبط با زمینه تخصصی و ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه فنی و مهندسی و همچنین سرعت عمل در پاسخگویی به نیازهای مشتریان، توسعه کیفی منابع انسانی، ارتقا سطح دانش آنان و تسلط کامل به اطلاعات به روز فنی و مهندسی را مکمل فعالیت‌های اصلی خود قرار داده است.

بنابراین مفتخریم آمادگی خود را با مجموعه کاملی از خدمات جهت انجام کلیه امور بازرگانی و خدمات مشاوره ای در حوزه فنی و مهندسی، برای تامین انواع تجهیزات و قطعات در حوزه صنعت و معدن اعلام نماییم.

استراتژی شرکت

ماموریت‌های شرکت

test

چشم اندازهای شرکت

امید به آنکه تخصص، تعهد و اهتمام به انجام وظایف اعضای این گروه گام کوچکی در جهت رشد و شکوفایی بیش از پیش صنعت میهن عزیزمان باشد.